Skip to content
- Rogowska, A., Kaleńska-Rodzaj, J. (red.). (2016). Synestezja a sztuka. Kraków: Aureus.
- Kozakiewicz, M. (2017). Folkloryzm w muzyce współczesnej na przykładzie własnej twórczości kompozytorskiej. W: D. Kanafa, E. Skotnicka (red.), Wieloznaczność dźwięku 4/Sound ambiguity 4 (s. 157-166). Wrocław: Wydawnictwo Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu.
- Kozakiewicz, M. (2019). Indywidualne i niepowtarzalne. Muzyczne bogactwo folkloru. Pobrane z: http://meakultura.pl/aktualnosci/indywidualne-i-niepowtarzalne-muzyczne-bogactwo-polskiego-folkloru-2126?fbclid=IwAR2glUnt5ywK4YKuNuaZFjRV1cL2cYRJjn8YI-ZsFJ9jZOwxbtKyOmjyY8Q.
- Kozakiewicz, M. (2018). Kompozytorska gra konwencjami, czyli opera w dobie postmodernizmu. W: E. Skotnicka (red.), Wieloznaczność dźwięku 5/Sound ambiguity 5 (s. 157-164). Wrocław: Wydawnictwo Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu.
- Skowronek, J. (2018). Muzyka w mojej głowie. Wstęp do charakterystyki słuchowych halucynacji muzycznych. W: E. Skotnicka (red.), Wieloznaczność dźwięku 5/Sound ambiguity 5 (s. 197-209). Wrocław: Wydawnictwo Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu.
6 kwietnia 2019